curso


Comunicación e imaxe corporativa

aportacións ao desenvolvemento do curso linkedin # imaxe 020 
dirección de proxectos e prácticas de aprendizaxe-servizo no comercio pontevedrés
publicación de prácticas grupais relevantes en instagram # imaxe 020

A- Identidades: raíces e apariencias no pulo da comunicación
A1 Infraestructura ecolóxica do corporativo
O medo e outros instintos na infraestrutura reptiliana da sociabilidade: calibrar, reaccionar e responder na nova normalidade
O paso da recolección á caza pola mímica e a oralidade nas sociedades animais: recuperación da conversa en directo e tecnolóxicamente mediada
Asentamientos cidadás grazas á escritura e o cálculo do sapiens, a derradeira especie do xénero humano.
Apariencia e intimidade líquida nas personalidades contemporáneas,  manifestacións emocionais nas redes sociais
A2 Herdanzas estruturais das organizacións
A difusa contorna histórica e o legado cultural nacional: identidade e innovación
Economías supervivencia na periferia do neocapitalismo dos monopolios
Política de partidos e loitas democráticas: dereitos e liberdades en disputa
Control e posibilidades da tecnoloxía nas plataformas globais
Responsabilidades corporativas e intanxibles: o valor contable da ética
A3 Superestruturas do carácter e da personalidade colectiva
As misións 2030 e os valores para o milenio
Definición diferencial de visións corporativas
Expresión do propósito corporativo na experiencia do servizo
Emocións nas estratexias postpandemia: aceptación, valores, creatividade, humor
Ameazas / Oportunidades - Fortalezas / Fraquezas

B- Aprendizaxe cooperativo dende servizos locais de comunicación
B4 Resiliencia e comunicación orgánica local
Revisión corporativa dende a comunicación interna e o feedback marketiniano
Avaliación da imaxe de marca: local, web, ecommerce, redes sociais
Actualización estratéxica da marca, calendario de accións e comunicacións
Comunicación de confianza na actualización do ecosistema complexo
B5 Dirección de marca en redes e medios locais
Asentamento local, posición web e promocións en redes sociais
Email marketing, boletins e estratexias de contidos
Influenciadoras, comunicación gañada e tendencias sociais
B6 A imaxe corporativa tras a comunicación publicitaria
Creatividade e notoriedade publicitaria. Boomerang memético
Publicidade e medios de comunicación en estratexias actuais  
Publicidade e relación públicas encubertas nas crises corporativas  

C- Casos de comunicación e xestión de intangibles corporativos
C7 Dirección de comunicación e reconstrución local
Emocións e comunicación na recuperación e no aprendizaxe das crises
Capital social comunicado e redes sociais informais
Escoita plural e interxeracional. Análise da comunicación de diferenzas e conflictos nos grupos de interese.
Comunicación diversificada para estratexias complexas
C8 Comunicación de servizo e xestión cooperativa de responsabilidades das organizacións
Greenwashing and light communication. O branding da reputación
Recuperación de confianza e valores compartidos cos principais grupos de interese
Canales e comunicacións de relacións públicas
C9 Dirección de Reputación e xestión integral de comunicacións corporativas
Coordinación de direccións comunicativas e marketinianas
ROI e reputación no balance das comunicacións corporativas sociais e medioambientais
Causas e comunicación de valores

D Cartafol e comunicación dunha marca directiva de comunicación
D10 Estratexia e deseño de marca persoal nun portfolio en rede
D11 Actualización e comunicación dun perfil profesional en comunicación
D12 Defensa dun proxecto de dirección comunicativa viabel.

No hay comentarios: