curso


COMUNICACIÓN E IMAXE CORPORATIVA

identidade, marca e reputación 
practicas reais en comercios da cidade 
cartafol de marca propia

aportacións ao desenvolvemento do curso no LinkedIn # imaxe 020 
dirección de prácticas de aprendizaxe-servizo no comercio pontevedrés
publicacións relevantes no Instagram # imaxe 020

RAÍCES E APARIENCIA NA IDENTIDADE A COMUNICAR
Contorna, estrutura e proxección da comunicación
A1 Infraestructura ecolóxica
O medo e os instintos na infraestrutura reptiliana da sociabilidade (calibrar, reaccionar e responder na nova normalidade)
O paso da recolección á caza na mímica e na oralidade das sociedades animais (recuperación da conversa directa e dixitalmente mediada)
Asentamientos cidadás grazas á escritura e o cálculo do sapiens, a derradeira especie do xénero humano.
Apariencia e intimidade líquida nas personalidades contemporáneas (manifestacións emocionais e interaccións nas redes sociais)
A2 Herdanzas corporativas
A difusa contorna histórica e o legado cultural nacional: identidade e innovación
Economías supervivencia na periferia do neocapitalismo dos monopolios
Política de partidos e loitas democráticas: dereitos e liberdades en disputa
Control e posibilidades da tecnoloxía nas plataformas globais
Responsabilidades intanxibles, o valor contable da ética
A3 Superestrutura simbólica
As misións 2030 e os valores para o milenio
Definición diferencial de visións corporativas
Expresión do propósito corporativo na experiencia do servizo
Emocións nas estratexias postpandemia: aceptación, valores, creatividade, humor

B- CASOS DE COMUNICACIÓN E XESTIÓN DE MARCA
Benchmark e comparativa de politicas comunicativas actuais cos grupos de interese
B4 Branding 360º
Percepción, posicionamento e avaliación da imaxe de marca: local, web, ecommerce, redes
Actualización estratéxica da marca, calendario de accións e comunicacións
Comunicación de confianza na actualización ao ecosistema complexo
B5 Dirección de marca en redes e medios locais
Referencia local, posición e recoñecemento web, promocións en redes sociais
Email marketing, boletins e estratexias de contidos
Influenciadoras, comunicación gañada e difusión e participación en tendencias
B6 Dirección publicitaria
Creatividade e notoriedade. Insights e aceptación publicitaria
Valores e campañas transmedia: nike, mediterraneamente, inspiration day,...   
Publicidade como relacións públicas encubertas nas crises corporativas  

C- PRACTICA DE APRENDIZAXE COOPERATIVO EN SERVIZOS LOCAIS DE COMUNICACIÓN NA CIDADE
Practica de xestión dunha rede social dun comercio ou asociación local
C7 Servizo cooperativo de comunicación local
Coordinación de direccións comunicativas e marketinianas
ROI e reputación no balance das comunicacións corporativas sociais e medioambientais
Revisión corporativa dende a comunicación interna e o feedback marketiniano
Comunicación diversificada para estratexias complexas
C8 Servizo de comunicación e aprendizaxe de xestión cooperativa de relacións nas organizacións
Greenwashing and light communication. O branding da reputación
Recuperación de confianza e valores compartidos cos grupos de interese
Canales e comunicacións de relacións públicas na transformación dixital
C9 Comunicación integral na transformación dixital
Redes informais, percepción corporativa e capital comunicado
Emocións e comunicación na consolidación de grupos de interese e comunidades
Causas e comunicación de valores
Escoita plural e interxeracional. Análise da comunicación de diferenzas e conflictos nos grupos de interese

D CARTAFOL E PRESENTACIÓN DA VIABILIDADE DA MARCA PERSOAL 
D10 Estratexia e deseño de marca persoal nun portfolio en rede
D11 Comunicación e interacción dende un perfil profesional en comunicación
D12 Defensa dun proxecto de dirección comunicativa persoal viabel

No hay comentarios: